maandag 12 augustus 2013

Cirkel vest in bonte kleuren

Onlangs ben ik in een piep klein wol winkeltje in Gronau geweest. Zo klein als het winkeltje is zo veel keus dat ze hebben. Mijn keuze viel meteen op de Katia Bombay wol. Een katoen garen met allerlei kleuren. Een patroon en een keuze voor de wol had ik nog niet.
Thuis gekomen ben ik aan het zoeken gegaan voor een leuke bestemming van de wol. Eerst wilde ik een sjaal haken, tot mijn blik op een prachtig vest viel. De link vindt je hier:

http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2011/08/vest-bont-rond-hesje.html?m=1

Het patroon is makkelijk te volgen zelfs voor beginners.  Aangezien ik geen standaard maat heb,  heb ik het patroon op een aantal toeren aangepast.
Het kostte mij wel even wat puzzel plezier maar het resultaat schiet al mooi op.

1 opmerking: